1. Uszkodzona przesyłka
Jeżeli zauważysz, że przesyłka z WOWSTORE jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody.
W ciągu 14 dni roboczych WOW! Sp. Z o.o. wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.
Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.
2. Reklamacja DOOR-2-DOOR
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki z WOWSTORE wykryjesz wady techniczne, w tym:
skontaktuj się z WOW! Sp. Z o.o. i prześlij materiał dowodowy w postaci zdjęć cyfrowych na adres reklamacje@wowstore.pl, a WOW! Sp. Z o.o. wyśle kuriera po odbiór reklamowanej przesyłki.
W ciągu 14 dni roboczych WOW! Sp z o.o. wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.
UWAGA!
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.
Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu WOW! Sp z o.o., a opakowanie z wydrukiem dołączonym do reklamowanej usługi z WOW! Sp z o.o. musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.
3. Zwroty
Każde zamówienie realizujemy indywidualnie i staramy się, abyś był pozytywnie zaskoczony. Jeśli jednak usługa zamówiona w WOW! Sp z o.o. nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z opcji zwrotu w ciągu 365 dni od dostarczenia zamówienia, bez podania przyczyny. Zwracany wydruk zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie oryginalny, nieuszkodzony i z kompletną zawartością.