Pytania i odpowiedzi - FAQ

 

1. Jakie usługi są dostępne w WOWSTORE?
W naszym sklepie możesz zakupić projekty fototapet, obrazów, plakatów i naklejek. Operatorem sklepu jest WOW! Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.

 

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
- Wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu lub plakatu.
- Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wyboru cech wydruku.
- Wybierz rodzaj materiału, efekt i rozmiar, jaki chcesz uzyskać w wydruku z zamówionej usługi.
- Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.

 

3. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie wowstore.pl?
Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj LINK

 

4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
Tak oczywiście jeśli wybierzesz formę płatności „płatność przy odbiorze”, wtedy opłatę uiszczasz kurierowi.

 

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty wysyłki?
Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj LINK

 

6. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków i reklamacji znajdziesz pod tym linkiem LINK

 

7. Czy mogę zwrócić usługę jeśli nie spełnia ona moich oczekiwań?
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty LINK

 

8. Czy mogę zamówić inne formaty usługi niż dostępne na stronie WOWSTORE?
Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie z działem obsługi klienta, który postara się podejść indywidualnie do Twojego zamówienia. Może to mieć wpływ na czas realizacji świadczenia.

 

9. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?
Oczywiście, na stronie ze wzorem znajdziesz opcję kadrowania, a także zmiany koloru zdjęcia. Aby wprowadzić więcej zmian, opisz je dokładnie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu nasz grafik skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.

 

10. Czy moje dane osobowe są chronione?
Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

 

11. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady naszego specjalisty zajrzyj tutaj LINK

 

12. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową.
Służą do tego statusy zamówień:
złożone- zamówienie zostało poprawnie złożone;
opłacone- przedpłata na koncie wowstore.pl została zaksięgowana;
w kolejce do wydruku - zlecenie trafiło do WOW! Drukarni, gdzie następuje proces wydruku
wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.

 

13. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
Kolory zdjęcia na stronie wowstore.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów jakie osiągniesz drukując zamówioną usługę. 
Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

 

14. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
Zawsze możesz skorzystać z porady naszego doradcy, który posiada ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nami tutaj LINK

 

15. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami! Postaramy się tak szybko jak to tylko możliwe uzupełnić lub wymienić usługę na zgodną z twoim zamówieniem.

 

16. Czy tusze użyte do wydruków zamówionej przeze mnie usługi mogą być szkodliwe dla dzieci?
Jedynie wydruki wyprodukowane w najnowszej, ekologicznej technologii HP Latex Printing są bezwonne i w 100% bezpieczne dla zdrowia. Nie zalecamy drukowania zamówionej usługi w innej technologii.

 

17. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?
Jeśli przy przygotowaniu usługi do wydruku okaże się, że zdjęcie się zniekształca ponieważ zostały zachwiane jego proporcje pod wpływem rozmiaru wydruku, który określiłeś, nasz grafik skontaktuje się z Tobą i skonsultuje, czy należy nieznacznie zmienić wielkość wydruku, czy wykadrować zdjęcie, tak, aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, nigdy nie decydujemy o tym sami.

 

18. Czy jest szansa na otrzymanie rabatu?
Oczywiście, wystarczy zapisać się do naszego newslettera.

 

 

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera
i otrzymaj 30% rabatu.